8 თებერვლიდან 17 მაისამდე


მაოცებს ჩვენი „სამოქალაქო საზოგადოება“. დიდი მიტინგი მოაწყვეს და მომავალ თეოკრატიას მტკიცე „არა!“ შეუთვალეს.
მე კი გამახსენდა, რომ 8 თებერვალს ნაცმოძრაობის დეპუტატების ცემას არანაირი მსგავსი პროტესტი არ მოყოლია. არადა განსხვავება „იმ“ დარბევასა და „ამ“ დარბევას შორის მხოლოდ ის იყო, რომ მაშინ „პოლიტპატიმრები“ დეპუტატებს ცემდნენ, ხოლო ახლა ბრბო „პიდარასტებს“ ეძებდა საცემად, და მაშინ ამაში მღვდლები არ მონაწილეობდნენ.

ჰოდა, ამასთან დაკავშირებით, „სამოქალაქო საზოგადოებასთან“ მაქვს შეკითხვა. ამ ორი განსხვავებიდან რომელი აღმოჩნდა თქვენთვის ზღვრული? ანუ, დეპუტატების ცემა, რა თქმა უნდა, ცუდია, და შესაბამისი განცხადებებიც გამოქვეყნდა, მაგრამ 17 მაისს ლგბტ-აქტივისტების ცემა საერთოდ ყველა ზღვარს გადაცილდა? თუ რუსთაველის გამზირზე მღვდლების ომახიანმა გინებამ შეგძრათ ესოდენ?

მოკლედ, ვერ გამიგია, რატომ არის პედერასტი უფრო დასაცავი, ვიდრე თუნდაც დეპუტატი, ან რატომ არის კბილებდაკრეჭილი „პოლიტპატიმარი“ ნაკლებად საშიში, ვიდრე „ტაბურეტკიანი“ მღვდელი. ვერ გრძნობთ, რომ ეს კითხვები ჩემს გარდა, უამრავ ადამიანს უტრიალებს თავში და პასუხის არარსებობის პირობებში, თქვენს მიერ დეკლარირებული ფასეულობები უფასურდებიან?

PS ხო, არ არის საჭირო, ჩემში ფარული ჰომოფობის მხილება. ვაღიარებ, რომ მე გეი-პარადების მოწინააღმდეგე ვარ. ზუსტად ისევე, როგორც ვთქვათ, ისეთი აღლუმის, რომლის მონაწილეებიც თავის გეტეროსექსუალობის დემონსტრირებას ეცდებიან. რატომ უნდა ვიყო ჩართული თქვენი (თქვენი!) სექსუალური მიდრეკილებების ხილვა/განხილვაში? მიმაჩნია, რომ ჩემი უფლებები ზუსტად ისეთივეა, როგორც თქვენი, არც მეტი, არც ნაკლები. მე არ გვწდებით საყელოში ჩემი სექსუალური ამბების მოყოლით, და თქვენც კეთილი ინებეთ, ჩემს საყელოს ხელი გაუშვით.

კომენტარის დატოვება

